informatie

Alvast wat vragen beantwoord

Hoe kan ik bestellen via de webshop?

Een beeldschermbril bestellen via de webshop is eenvoudig en snel gedaan. U kiest het gewenste product in onze shop en voegt deze via de button ‘Toevoegen aan winkelwagen’ toe aan uw bestelling. Als u op de button ‘Afrekenen’ klikt, kunt u uw gegevens en adres invullen. Daarna kunt u de betaling voltooien en is uw bestelling geplaatst.

Wanneer komt mijn pakketje binnen?

Als u uw bestelling op werkdagen voor 3 uur plaatst, wordt u pakketje dezelfde dag nog verzonden. Na het verzenden krijgt u een mailtje van DHL. In dit mailtje kunt u uw track en trace nummer vinden en via de site van DHL de verwachte leverdatum zien. Kunt u het niet vinden? Neem contact op met de klantenservice, wij kijken graag even met u mee.

Mijn bril is kapot gegaan, wat nu?

Als uw bril bij normaal gebruik kapot is gegaan is dit natuurlijk heel vervelend. Bij Yes Brillen krijgt u 5 jaar garantie, neem dus gerust contact met ons op en wij zullen, zonder moeilijk te doen, gratis uw bril vervangen.

Ik heb mij bedacht, hoe retourneer ik de bril?

Als u zich bedenkt over de aankoop van uw bril is het bij Yes Brillen altijd mogelijk om de bril retour te sturen, maakt niet uit wanneer u hem had besteld. Neem contact op met de klantenservice om uw bril te retouren, u krijgt uw volledige aankoopbedrag teruggestort.

Kan ik mijn bestelling annuleren of wijzigen?

Als u er na dat u heeft besteld achterkomt dat u uw bestelling wilt annuleren of wijzigen, kan dat. Wij versturen onze bestellingen zo snel mogelijk, bel daarom zo snel mogelijk naar onze klantenservice via 06-37684124, dan gaan we er alles aan doen om uw bestelling te veranderen. 

Mochten wij het pakketje al verstuurd hebben, gaan we samen kijken hoe we uw gewenste bestelling het best bij u krijgen.

Heeft u een vraag?

Neem contact met ons op